May 31, 2010

left me alone with my thought

i guess it's normal to have an irrational thought when u are not in a good mood.

(geee, geram gile dgn arab ni, fyi, as am starting to write on here, the arab kat floor atas, tgh cuba pecahkn rumah die.batu bata boleh pulak jatuh dekat balkoni tempat ampain bju rumah fariez! the batu are huge one!geram nyer.da la batu tu hempap pokok bunga fariez.double my geram. but i can do nothnig. i dont even dare to look at it, as im afraid those batu kene kepala.huh...ape da.boleh pulak ko campak2 je batu tu kebawah ni kn.bijak)

huh.bile tgh takde mood,rs macam fragile gila,even a tiny thing is possible to trigger my anger.pastu rs cm nk marah je.bluek.pastu rase nak dgr satu album meteora ulang2 bnyak kali..okie la tu, daripada berfikir nk buat bende2 yang pelik.. like my friend,she did ask me: nape aku rs cam nk terjun bangunan, rase nak keluar dr kete mase kete tgh gerak laju2..T_T ' dasyat. ( i not sure actually, can this be categorizes as irrational thinking?aa.who cares anyways,korang bukan nye behavioral psychologist)

talking bout psycology..has anyone had a test of being bipolar?(actually, that's one of irrational thinking that i have) i thought that im insane.cannot barely have a well of mind thinking.so i did took a bipolar test..thank god im not bipolar.im just having a mild depression.i guess.

bile nk dekat exam je mood swing.grr..suspected culprit behind this swinging mood: STRESS kot

sorry for taking your time to read this crappy things of me,deep in my heart,i pray that your day ahead will be much better than me.thanks for reading.

oh yes, if anyone of you would like to gimme a free counsel.u can PM me at YM: connie_cayang.
(u are not allowed  to leave any comment on this entry)

update: da okie da hilang da mood geram ngn arab, sbb isteri bawab datang sapu2 balkoni.