June 01, 2010

Sengal je.

Oh, cuti sem ni aku nak gi kenduri kahwin,
Kalau pasal kenduri kahwin feveret aku tetap bunga telur,
tapi kali ni aku yakin, kenduri ni takde bunga telur.
Spesial punya arh, aku tak taw la dapat apa.
Ni kampung aku punya kenduri.
dan kalau andaian kamu itu kenduri abang aku,
memang bukan.
Kenduri abang aku takde lah aku cakap nak pergi, dah memang aku ada kat situ dah pun.
Dua tiga kali aku ulang makan nasi minyak nanti.

Btw, kenduri Abang aku 12june 2010
and yang kat rumah Mak aku pulak 19June 2010.
Kalu tak silap aku dah lebih setahun pun bertunang.
Baru setahun jagung pun, belum lima tahun lagi. bahaha.
Ha buat lawak, nanti aku nak kahwin dia tak approve mampus aku.

Yang rasa dekat sangat tu, jangan berani tak datang,
pergh, berani-berani je aku undang orang,
macam kenduri aku plak. ahaha.
Tapi kad kahwin Abang pun aku tak dapat lagi ni, kira aku ni dijemput ke tak ni??
Boleh ke aku dapat bunga telur nanti??


seriusly, bila bace bende ni, akak rs ko sengal gila.
tp bgus jugakla, ade bende y buat akak gelak time tension2 cmni..

owh ni copy paste dr blog adek fariez..takmo letak link die kat sini.
takmo bg die feymes "ala, macam ko tak tahu, akak slalu jeles ngn ko"
lupa nk tnye, ko dapat bunga telur tak hr tu? semangat je pergi kenduri kawen sorang2..
mak tak pergi, adek tak pergi..die je yang pergi.

Semangat nk berjalan-jalan kn. almaklumla kenduri kawen dekat Phuket.*jeles3x*.
baru hr ni akak faham sbnrnye, nape ko ckp takde bunga telur.

Mood: Rindu Mak! rindu family.mak cakap,tak lame je lagi..nnt kita jumpe..
mak2, memang pandai pujuk anak-anak die kn..

1 comment:

PAJID said...

sengalness!
hoho