November 25, 2010

Nani, i love u!

Nani! tgk la ni. :) Konon-konon nk buat surprise kan?? kikiki..Mula-mula kan, Nani nk buat surprise kt fariez Tapi kan da sebulan lebih, Nani pun give up, pastu terus tnya "fariez, ko ade dapat surat tak?"
obviously, takde surat pun sampai kat rumah, yang ade surat bank je (berkepuk-kepuk)

"Fariez, sbbnrnya aku pos something .tp lupa tulis Alexandria kat alamat rumah kau.Agak-agak sampai tak?"Masa tu Nani sgt tension dgn diri sendiri.hahaha."Fairuz tak cakap pun Alexandria"Nani. jgn rsau eh Nani, nnt aku gi cari kat Pejabat Pos.so da kurang  surprise da la kan.

 Pastu Nani konon-konon la kan, tak nak bitau die pos ape.Nani just pesan, jgn excited sgt, sbb bende biasa-biasa je.Tanda harge pun aku lupa cabut.haha.Pastu Hari yang laen, Nani tnya frz tgh buat ape?



Mula-mula fariez lampi kot.
"Nani cakap, Fariez tak yah la buat planner tu, buang masa je.."
takleh2, aku kene buat jugak.kalau tak selagi itu aku rasa hidup tak teratur.( Fariez dgn nani selalunya berfikiran sama, tp pelik pulak nape kali ni die tak sokong ape y frz buat.oo maybe sbb da dewasa, duduk pun jauh-jauh, pemikiran pun jd berbeza)

"Fariez buat la minggu depan"
Apsal lak minggu depan? sbb minggu depan hari Planner sedunia!
oo yeke?? erm.. takpela..nk buat skng jugak, alang-alang tgh free ni.

Fariez!! buat la bende laen!!
masa tu rasa mcam, eh apesal ntah nani ni,semacam je..

muahaha! Ko pos kat aku planner ke Nani??!!
ko ni lagi nk tanya!
Cess! Hari Planner sedunia konon!!Hahaha fariez pun percaya je kan!

Tak sangka kn even jarak memisahakan kitorang, but still instinct Nani masih kuat seperti selalu!
Tau-tau je Fariez nak planner like badly!! huwaa~ i love u Nani!


Lepas 2 bulan, which is today baru sampai! cool je eja Shatby cenggitu n betul la takde tulis Alexandria. Wey! No rumah pun salah!! hahaha Alhamdulillah sampai jugak kn :) . (walaupun tahu, orang pejabat pos tu da bukak dulu )


 Inside the envelope. eh sahabat sejati ku :)

Nani cakap die ade tulis smthg.punya la Faries carik kat front page , n last page. takde pun..pastu selak2 page -page yang laen. okie, ni page pertama. *Touching * Ade banyak page laen : hari frz tunang, hari aniversarry nani n cai, n birthday Fariez!! heee suka sgt!


(Nani,paham tak mcm mne aku tahan taknk bitau kau.nampak je kau kt Skype td) 

Mak nani penah cakap,
" Fariez.. kalau Fariez lelaki, mesti korang duorang da kawen,Cai takde chance la "
Fairuz n Cai ade di tempat kejadian. Ayah Nani mengiyakan je ape yang Mak Nani cakap.Kitorang?frz n nani cm ketawa-ketawa


8 comments:

MRS CAI said...

ya Allahh!!!! seronoknye dah sampai!!!
aku dh putus asa dh pun.. br plan nk g beli yg lain weekend nih... waaaa~~~
hepinye!!!
i love you so much!!muah2!!
mmg la kalau kau ni laki mmg cai xde chance. kehkehkeh

CONNIE said...

hahaha.fairuz mesti jeles.
ayat fav firuz "i jeles la dgn Nani"

MRS CAI said...

eeh aku nampak notebook lagi satu kat background gamba yg last tu.. heheh

s.h.i.d.a said...

soooo sweeeeeeeeeet...=)

f a i r u z said...

lalalalala

Mr cai said...

aku jelessssssssss

CONNIE said...

Shida : Ngee Nani mmg sweet punn *wink*wink

CONNIE said...

Firuz : lalala je?? hahaha

Cai: jeles ngn aku ke Cai ?hik2 bukan selalu pun :)