July 25, 2010

13.31

"ni rahsia aku.tp cam ntah hape2.tp nak share ngn ko."
"kalau kita tgk jam..i mean, jam digital la,tibe-tibe number die cantek..
maksud nye ade org rindu kat ko."
huh?
"contoh;12:12, 04:40, 23:32...pape jela.."
"ini kepercayaan karut aku, terpulang la ko nk caye ke tak"

okie, it was a conversation between me ngn my friend back at KMPP
tak dapat nk recall her name, muka die pun i da tak igt macam mana.
tp ape y die bitau, sampai skng Fariez igt.

and lately, asal tgk jam je. mesti no cantek.
sape y rindu kat Fariez ni??

i miss u too
haha.bwerk.bwerk!

lepas ni, ade la org asyik tgk jam je.. :P

13 comments:

najwa said...

bende ni ade slalu dlm cite..sy penah tgk tp lupe dah..cite cine ke korea ntah..hahahaa..slalu tgk jam nombor cantek slalu ingt ni jgk..tp xpercaye r..pengaruh cerita mmg kuat!hahaha;p

CONNIE said...

Ewa:oo yeke~fariez tak tgk cte korea/jepun.tapi frz percaya bende nih.best jee..

Ika: how about 10:01 ? lagi smart!

Leyl said...

kak fariz ni, cite apeeee la kak friz tgok.haha.

okey tiap2 kali pon tgok jam tak pena kene yg lawa.maknenye kak friz tk pna rindu sy.sob3.;p

CONNIE said...

haha.awak nk tau ke frz tgk cte ape.
movie y ade pierre andre tak pun y ade afdlin shauki.confirm frz tgk.

melon said...

weh aku rindu kau la!!! siap mimpi2 lagi... huhuh aku mamai2 lagi nih.. heehe

CONNIE said...

hahaha.gila ah!
aku tgh cakap pasal ko waktu tu..
serius!cte kt fairuz psl Melon.

tkay said...

aaa...sy selalu tgk no cntik jer..
303..waaa..menarik2^^

Unknown said...

btol3!aku pun salu wt kepercayaan karut ni.hehehe.tp btol la...mase bercinta ngn ex yg b4 skg ni..asik jam same no je.. (i nye teori..no yg same,bkn cntk..asal same je cam 1111am,1212am..camtula ;p)
tp sjak ngn bf skg ni xpernah plak gune or igt teori ni.tgk jam no xcantik pun.haha.xde la nk kate org rindu ke x tp nape ek time skg ni aku xde tgk no cntk ek?heheh

CONNIE said...

Erin:ala, kalau Number sama cm susah je.no cantek high probability sket.

Unknown said...

aah..susah la gk klu difikirkan tp mmg..taun lpas SELALU no same.huhu.taun ni mcm xde lg je.hehe

Mr. Asada said...

hahahaha.. tiba2 tengok gak jam.. tepat2 kul 12.00 tengahari..

owh.. ada org rindu la ni.. hihi =P

CONNIE said...

12 pm cantek ke.mcm tak cantek je.that's too common.tak kira2.huhu.

fndrocka said...

ciss..tak penah lagi aku dapat no cantik..tapi rasanya esok dan hari seterusnya nak bubuh alarm clock number cantik2 lah.