January 18, 2010

Sudahkah anda mendaftar?


Maka saya adalah salah seorang dari 4.39 juta manusia lain yang belum mendaftar.
nnt fariez blik Msia, frz daftar eh.

info:syarat-syarat mendaftar
1.semestinya Warganegara Malizi/Malaysia
2.Matang yakni berumur tidak kurang daripada 21 tahun
3. Adalah seorang penduduk Malaysia
4.tidak hilang kelayakan. (ape maksud nya Hilang kelayakan? kalau rjin search sendiri)

Apakes fariez blog psal ni kn..Tgh study, pastu busan...nk tido macam awal lagi.
Saje2 la tgk Berita Harian, dulu kat rumah Fariez ni,Iman la y slalu Bace berita harian.
Hari-hari kot die bace berita,Iman mmg update la dgn berita kat Msia ni.
Kalau Iman tak cerita, fariez mmg tak tahu pape..

Iman da takde...
Kene la berdikari bace berita sendiri.
Sekian.

da abes bace berita, smbung Study balik yuk!! :)

8 comments:

profnotetree said...

woho.. saya pon belom.. hurm kan bagus kalu spr datng di university2.. seng sket nk daftar.. almaklum lah student smua bz..

CONNIE said...

Ngeh3..bijak2..

Asfan Ash said...

ehhh?umo 21 je matang?umo laen xmatang ke?

Kisah Profesor Yang Ujub

Harapan seorang wanita

Anak Perak said...

aku dah.daftar kat tesco sekali dgn hujan

tenteraangin said...

x suka politik... kita pelajar ni la yang perlu belajar dan mencorak masa depan negara dengan sistem pemerintahan yang lebih telus

CONNIE said...

Emi: mak aku ckp ade Tesco kat blakang taman umh aku.serius eh??

Tentera: frz tak suke politik jugak.nmpak mcm kotor. tp ra nye mengundi tu adalah tanggungjawab kite bersama.

Anak Perak said...

connie : ade signboard jer.tesco belum wujud lg.dalam pembinaan

neyda said...

saya da daftra!minggu lps!hee...